Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата загрява на място!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Тя дискусията не е за това, как загряват дизелите намясто а за това дали е нормално това, веднъж загрели да им пада температурата до 70 гр. при определени условия в движение.
    Скромното ми мнение е, че с добре работещ термостат, това не би трябвало да се случва, освен в много студено време, когато "виновникът" за това е отоплението на купето.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
      Явно нямаш много опит с дизели.
      Може и да нямам опит.Само дето едната ми алфа е фейстлифтова 166 ца гтдм и правеше същите простотии.Два термостата смених но сега тия проблеми с падащи температури по време на движение ги няма.Остана само да я обслужвам вече, защото я кара зет ми.Останалите ми коли са все бензинки.Просто не харесвам спортни купета да имат дизелов агрегат.
      До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

      Comment


      • #63
        Подкрепям че температурата не трябва да спада и това че турбодизела загрява по бавно ако не го пържиш което не е много редно за студен мотор На място почти не мърда температурата
        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

        Comment


        • #64
          Все ми се струва че е да пада до 75гр. ако отваря на 88гр.е недопустимо, особено ако мотора е бензинов,а и сега не е студено.
          П.с Термостата ми е леко изпуснал,одеве Дружба-Младост2 30мин. повече от 84гр. не успя да качи,на дълго държи 77-82
          Last edited by viktorsterev; d.m.y г., 23:25.
          Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Тя дискусията не е за това, как загряват дизелите намясто а за това дали е нормално това, веднъж загрели да им пада температурата до 70 гр. при определени условия в движение.
            Скромното ми мнение е, че с добре работещ термостат, това не би трябвало да се случва, освен в много студено време, когато "виновникът" за това е отоплението на купето.
            Точно това казвам, че е нормално да изстиват при определени условия заради отоплението, особено ако си го понабримчил.
            Ето и конкретен пример:
            https://youtu.be/RPT9s0kaFxY
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #66
              При мен държи абсолютно същата температура при студено време!В града е на 90 градуса!Измерена е с лаптоп!
              овчар

              Comment


              • #67
                Колеги, малко да съживя оригиналната тема след дълъг застой а именно, намери ли се решение на покачването на температурата на бензиновия мотор на място? Аз съм неук, имам същия проблем със стрелката и засега предстои да сменя водна помпа при обслужване. Все пак искам да знам какви са другите опции ако това не помогне. Щом при сериозно настъпване не мръдва от 90 градуса стрелката явно не е от термостат. Имам съмнение за неработеща степен на вентилатора на радиатора. За съжаление съм неук и не мога сам да си диагностицирам, та чакам да събера бюджет за пълно обслужване и проверка на климатика и перките.
                2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Имах подобен проблем при работа в града и без климатик отиваше над 90 градуса,но не винаги,оказа се реле на първа степен,също така виж как е положението при радиаторите много мърсотия се събира там.Крайния вариант е самият радиатор вътре да е позапушен.
                  166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Vesko84 Покажи съобщение
                    Колеги, малко да съживя оригиналната тема след дълъг застой а именно, намери ли се решение на покачването на температурата на бензиновия мотор на място? Аз съм неук, имам същия проблем със стрелката и засега предстои да сменя водна помпа при обслужване. Все пак искам да знам какви са другите опции ако това не помогне. Щом при сериозно настъпване не мръдва от 90 градуса стрелката явно не е от термостат. Имам съмнение за неработеща степен на вентилатора на радиатора. За съжаление съм неук и не мога сам да си диагностицирам, та чакам да събера бюджет за пълно обслужване и проверка на климатика и перките.
                    При мен проблема беше в радиатора.
                    Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                    Comment


                    • #70
                      Когато пуснеш климатика се включва първа степен на ветилатора. Така може да се провери дали работи без кабел за диагностика.
                      Alfa Romeo 166 3.2TI

                      Comment


                      • #71
                        Моят шестак е с радиатор на 28г., който със сигурност има доста позапушени ламелчета и не охлажда както трябва.
                        Градско и зима, и лете си работи на 100C и нищо му няма.
                        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                        Comment


                        • #72
                          И това е вярно,при показание на таблото 90 градуса на диагностига е 98-100 градуса.
                          166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                          Comment


                          • #73
                            Благодаря за инфото от всички. Не ми работи климатика и не мога да проверя, но съм над 90 процента сигурен, че първа не ми работи. Ще го погна това реле първо, едва ли е много скъпо. И радиаторите ще почистя, въпреки че визуално изглеждат чисти.

                            И да, знам, че колата си работи така без проблеми, но ме влудява и знам че на предишната ми 166 2.5 изобщо не беше така
                            2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                            ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Погледни и реостата на радиатора: https://www.megaparts.bg/product/875210094
                              Alfa Romeo 166 3.2TI

                              Comment


                              • #75
                                Поръчах си нов реостат втора употреба и скоро ще го сменя. мерси. Дано е здрав.
                                2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                                ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X